Komunikace ve zdravotnické praxi (KOM12)

Komunikace a asertivita, Komunikace

Cílem praktického workshopu je porozumět, jak může personál ve zdravotnictví působit na komunikaci s příjemci zdravotní péče, tak i na kvalitu pracovní komunikace. Dozvíte se, co je potřeba zabezpečit k získání a předávání informací.
Zaměříte se na využití komunikačních stylů a nástrojů komunikace ve zdravotnické praxi pro zajištění přehlednosti a srozumitelnosti informací pro budování důvěry mezi personálem a pacienty.

Trénink je určen pro přímé aktéry komunikace s pacienty i nepřímé účastníky pracující ve zdravotnické praxi, kteří chtějí posílit rovinu pracovní komunikace za různých okolností.

Privátní školení a termíny na míru

Toto téma je možné zrealizovat pouze jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Konstruktivní komunikace pro spolupráci
    1. První dojem a jeho působení v komunikaci
    2. Principy konstruktivní komunikace
    3. Umění naslouchat a uplatnění empatie
    4. Konfliktní situace a jejich zvládání
  • Komunikace ve specifických procesních podmínkách
    1. Komunikační techniky pro porozumění si
    2. Komunikační techniky v situacích vymezení se
    3. Komunikace zaměřená na přínosy
    4. Komunikace mezi personálem v klinické praxi
  • Komunikace v tísnivých situacích
    1. Naladění se na komunikaci
    2. Proaktivní přístup ke komunikaci
    3. Komunikace emocionality
    4. Péče o komunikační hranice
  • Komunikace v konfliktních situacích
    1. Vymezení konfliktu
    2. Styly řešení konfliktu
    3. Vyjednání spolupráce
    4. Reflektování komunikace
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

MyClinic s.r.o., Markéta V.
Komunikace ve zdravotnické praxi  ( KOM12)
"Příjemné školení po všech stránkách. Velkým přínosem pro mne byla práce s agresí a komunikace s agresivními klienty."