Klíčové kompetence manažera ve výrobě (MNGM21)

Management

Na tomto kurzu Vás naučíme pracovat s motivací jednotlivce i skupiny. Dozvíte se jaké v praxi používat jednotlivé styly vedení lidí, jak si zvyšovat sebevědomí v pozici manažera, revidovat dosavadní pracovní postupy a odstraňovat nefunkční pracovní rutiny. Kurz je zaměřen na praxi, jeho součástí jsou praktické nácviky různých způsobů jednání manažera. Kurz je určen pro budoucí manažery týmů i současné manažery, kteří by se rádi zdokonalili v disciplíně zvané leadership. Absolventi kurzu jsou schopni efektivněji pracovat s časem svým i svých podřízených, systematicky zvyšovat efektivitu práce a tím dosahovat lepších výsledků celého týmu, motivovat své podřízené, podporovat jejich silné stránky, předcházet či včas řešit konflikty na pracovišti a tím nejen zvýšit pracovní výkony ale i podporovat zapojení a kreativitu.

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Emoční stabilita manažera
    1. Sebeuvědomění, sebevědomí, sebejistota
    2. Vztahový management
    3. Zvládání emočně vypjatých situací
  • Transparentnost v jednání manažera
    1. Principy transparentního jednání a porozumění v komunikaci
    2. Budování důvěryhodnosti a důvěry pro posílení vztahů
    3. Dovednost naslouchat obavám i nápadům bez defenzivy
    4. Jednání na základě konkrétních údajů o pracovní činnosti zaměstnanců a jejich skutečných výsledcích - poskytování zpětné vazby
    5. Odměňování na základě objektivně měřitelných faktorů
    6. Nácvik komunikačních dovedností, modelové situace
  • Specifika manažerského myšlení
    1. Vizualizace v praxi manažera
    2. Logické myšlení, intuitivní myšlení
    3. Inspirativní mentoring
    4. Přijímání změny, práce se změnou k dosahování cílů
  • Vedení týmu
    1. Odpovědnost manažera týmu a porady s týmem
    2. Motivace na základě jasně stanovených pravidel
    3. Odměnový řád zohledňující reálné výsledky
    4. Vyhledávání motivátorů týmu a podporování kreativity
    5. Faktory zvyšující soudržnost týmu a sdílení úspěchů
    6. Zjišťování příčin nespokojenosti v týmu
  • Time Management a efektivní pracovní návyky
    1. Stanovení pracovních priorit a vyhodnocování výrobních kapacit
    2. Organizace pracovních aktivit a úkolů s ohledem na požadavky výroby - plánování úkonů
    3. Zvládání obtížných pracovních úkolů a jejich predikce na základě aktuálních informací
    4. Prokrastinace a její eliminace přehledem o stavu výroby v reálném čase - úspora času, dodržování přestávek
    5. Techniky a nástroje pro efektivní řízení a organizaci
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena kurzu:
9 800,00 Kč (11 858,00 Kč včetně 21% DPH)