Software jako služba (SaaS) a cloudové služby (PRIT2)

Právo a finance, Právo v oblasti IT

V rámci navazujícího kurzu na PRIT1 se zaměříme na právní problematiku software jako služby (SaaS) a cloudových služeb. V současnosti většina velkých technologických společností přechází na model poskytování software jako služby. Tento model, v rámci kterého jsou data uživatelů v cloudu, má celou řadu výhod pro objednatele i dodavatele. Z hlediska ochrany dat (zejména osobních údajů), bezpečnosti, odpovědnosti za komponenty a práci třetích stran a zajištění kontinuity však skýtá řadu nových problémů. V tomto kurzu si vysvětlíme, jak správně poskytovat SaaS, jak ošetřit odpovědnost za SaaS z pohledu objednatele i dodavatele, zajistit správnou migraci a správu dat a vytvořit exit strategie. Tento kurz lektorsky zajišťuje advokátní kancelář SEDLAKOVA LEGAL https://www.sedlakovalegal.com/

Privátní školení a termíny na míru

Z důvodu dlouhodobě nízké poptávky po tomto školení nejsou v současné době vypisovány termíny pro veřejnost. Je však možné zrealizovat školení jako privátní, a to nejen formou uzavřeného firemního kurzu, ale také jako individuální konzultaci pro jednotlivce.

V případě kurzu na míru je níže uvedená osnova pouze inspirací. Finální obsah vzdělávání, jeho délka i termíny budou přizpůsobeny konkrétním vstupním znalostem, potřebám a cílům účastníků.

Cenovou nabídku vám rádi připravíme na základě vstupů zaslaných e-mailem nebo zadaných prostřednictvím poptávkového formuláře. Cena privátního školení vychází z náročnosti požadované obsahové náplně školení, časového rozsahu a celkového počtu přihlášených osob.

Lokalita, termín kurzu

Kontaktujte nás

Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Vysvětlení pojmu SaaS a cloudových služeb
    1. Co je to cloud
    2. Rozdíly mezi běžnou licenční smlouvou a SaaS
    3. Úskalí a výhody SaaS
  • Zvláštní náležitosti smlouvy o poskytování software jako služby
    1. Licenční ujednání
    2. Zajištění hardware, smlouva s poskytovatelem infrastruktury
    3. Cenové modely
    4. SLA
    5. Migrace a nakládání s daty
    6. Zpracování podle GDPR
    7. Podpora
  • Odpovědnost
    1. Vlastní odpovědnost za SaaS
    2. Odpovědnost za služby 3. stran
    3. Limitace náhrady škody
  • Mezinárodněprávní přesahy
    1. Problémy SaaS s poskytovateli z různých států
    2. Jazyk služeb a podpory
  • Exit strategie
    1. Skončení smlouvy
Předpokládané znalosti:
PRIT1
Časový rozvrh:
1 den (9:00hod. - 16:00hod.)

Vybrané zákaznické reference

Ministerstvo vnitra, Olga L.
Software jako služba (SaaS) a cloudové služby ( PRIT2)
"Oceňuji vysokou odbornost přednášející a doplnění příkladů z praxe."
O2 Czech Republic a.s., Jiří M.
Software jako služba (SaaS) a cloudové služby ( PRIT2)
"Výborný."
ČEZ ICT Services, a. s., Ondřej K.
Software jako služba (SaaS) a cloudové služby ( PRIT2)
"Perfektní a profesionální školení! Děkujeme"