HR marketing (MARK14)

Marketing, Marketingová komunikace a PR

HR marketing kombinuje marketing, brand management a personální psychologii. Cílem HR marketingu je vybudovat značku „atraktivního zaměstnavatele“, cíleně a za použití vhodných marketingových nástrojů a technik oslovovat dobře vymezené skupiny potencionálních uchazečů o zaměstnání a zajistit tak společnosti přísun správných lidí na správná místa.

Specifickou formou HR marketingu je interní HR marketing, kde je směřována pozornost na stávající pracovníky zaměstnavatele s cílem zvýšit jejich pracovní spokojenost, závazek vůči společnosti, dlouhodobou loajalitu a věrnost značce.

Cílem kurzu je poskytnout základní vhled do stávající situace HR marketingu, která je ovlivněna generací X a finanční ohodnocení dnes již není dostatečně motivační. Jak se s touto situací vypořádat, kde hledat ty správné zaměstnance a jak je oslovit, to vše je náplní tohoto kurzu.

TENTO TRÉNINK VÁM POMŮŽE:

  • Odhalit motivace zaměstnancům
  • Přilákat nové zaměstnance
  • Vnímat rozdíly mezi jednotlivými generacemi a jak s tím pracovat
  • Zvolit správnou komunikační strategii s ohledem na firemní zájmy
  • Pracovat se zpětnou vazbou
  • Získat věrné zaměstnance

KDO BY SE MĚL TRÉNINKU ZÚČASTNIT?

  • Všichni, kteří vnímají, že HR marketing není jen o tom napsat hezky inzerát
  • Všichni, personalisti, HR, marketéři a majitelé firem, kteří chtějí udělat svou firmu atraktivní na trhu práce
  • Všichni, kteří hledají inspiraci, jak dělat věci jinak (a lépe)

Lokalita, termín kurzu



Náplň kurzu:

Skrýt detaily
  • Východiska HR marketingu
    1. HR a marketing
    2. HR marketing
    3. Současný trh práce a jeho specifika
  • Zaměstnanec
    1. Klasický zaměstnanec
    2. Generace X
    3. Freelancer
  • Externí HR marketing
    1. Tady chci pracovat - budování značky
    2. Co utváří pověst
    3. HR a strategie
    4. Koho chceme
    5. Prezentace firmy a pracovní pozice
    6. Vliv sociálních sítí v HR marketingu
    7. Kde hledat zaměstnance
  • Interní HR marketing
    1. Specifika interního marketingu
    2. Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají
    3. Jak stanovit benefity
    4. Nástroje interního HR marketingu
    5. Průzkumy spokojenosti a vnitrofiremní šetření
    6. Adaptační proces nového zaměstnance
  • Vybrané nástroje HR marketingu
    1. Kariérní stránky společnosti
    2. Pracovní portály
    3. Sociální sítě
    4. Veletrhy, výstavy
    5. Známí
  • Diskuze, shrnutí, závěr
Časový rozvrh:
2 dny (9:00hod. - 17:00hod.)
Cena za osobu:
11 200,00 Kč (13 552,00 Kč včetně 21% DPH)

Vybrané zákaznické reference

Koenig & Bauer Grafitec s.r.o., Sabina H.
HR marketing ( MARK14)
"Školení bylo plné nových poznatků, které se daji využít v oblasti HR Marketingu."
Ball Aerosol Packaging CZ s.r.o., Markéta D.
HR marketing ( MARK14)
"Nic bych neměnila. Videa a ukázky zaujaly. "
Spolek pro chemickou a hutní výrobu, akciová společnost, Zuzana K.
HR marketing ( MARK14)
"S lektorem panem Černým jsem velice spokojena. Vše bylo jasné, stručné,výstižné. To stěžejní bylo dáno na začátek, aby na to bylo dostatek času. Minimum teorie, maximum praxe. Výtečné, vřele doporučím dále. Jedna poznámka pro příště. Podklady pro kurz zaslat před konáním kurzu. Uchazeči si mohou vytisknout a psát si poznámky přímo do podkladů. Děkuji a přeji krásný den. "
Kayaku Safety Systems Europe a.s., Monika G.
HR marketing ( MARK14)
"Kombinace prezenční a online výuky není šťastná. Rozhodně ale oceňuji rozdělení výuky do dvou dnů, témata byly zajímavě různorodá."
Fakultní nemocnice Ostrava, Dominika Z.
HR marketing ( MARK14)
"Velmi si cením přístupu lektora. Oceňuji konkrétní příklady, nápady, o které se podělil. Kurz byl záživný a přínosný."
System4u a.s., Jitka Š.
HR marketing ( MARK14)
"Velmi pozitivne hodnotim lektora. Jeho zkusenosti, priklady z praxe. Skoleni predcilo me ocekavani a odnesla jsem si spoustu typu, jak nasi firmu lepe prezentovat. Dekuji."
Equa bank a.s., Martina V.
HR marketing ( MARK14)
"Konkrétní velký přínos v detailu, skvělý přístup lektora. Nechybělo mi nic, mohla bych tady sedět týden."
Equa bank a.s., Veronika T.
HR marketing ( MARK14)
"Lektor kurzu profesionál z praxe, perfektně připravený, strukturovaným lidsky velmi příjemný. Umí přesně pojmenovat věci, výstižně, pohotově. Vše super, šla bych na něj znovu a doporučila bych ho všem HR :-)! "
Equa bank a.s., Monika M.
HR marketing ( MARK14)
"Vše v pořádku, splněno nad očekávání. Lektor sjednotil náš pohled na věc, poukázal na drobnosti ke zlepšení. Navnímal skvěle naši kulturu, dívá se na věc z X pohledů."
Equa bank a.s., Lea K.
HR marketing ( MARK14)
"Školení velmi konkrétní a propojené s praxí. Několik "aha" momentů, že zdánlivé překážky se dají překonat. Děkuji lektorovi. "
Mediaservis, s.r.o., Adriána J.
HR marketing ( MARK14)
"Super školení, plné informací, využitelné v praxi."
MANN + HUMMEL Service s.r.o., Hana H.
HR marketing ( MARK14)
"Školení je velmi přínosné pro juniory, kteří zatím v HR marketingu nemají mnoho zkušeností."
Toyota Central Europe - Czech s.r.o., Alžběta Š.
HR marketing ( MARK14)
"Mám velmi dobrý dojem, líbila se mi malá skupina a individuální přístup."
Centrum pro regionální rozvoj České republiky, Barbora V.
HR marketing ( MARK14)
"I když je kurz poměrně dlouhý, nebyl nudný. Hodně informací z praxe, zapojování do diskuzí, interakce s dalšími účastníky."
DEZA, a.s., Michaela H.
HR marketing ( MARK14)
"Školením jsem byla mile překvapena. Celý kurz byl přínosný a přinesl mi mnoho nových informací i setkání se zajímavými lidmi z odlišných odvětví."
Karmelitská Hotel s.r.o., Simona V.
HR marketing ( MARK14)
"Ocenila jsem konkrétní příklady z praxe, specifické doporučení co a jak dělat. Celkový dojem dobrý, kurz pro mě byl přínosný."
KULTURA A SPORT CHOMUTOV s.r.o., Lucie R.
HR marketing ( MARK14)
"Školení mě inspirovali k implementaci nových myšlenek do strategie firmy."
ADIP, spol. s r. o., Helena H.
HR marketing ( MARK14)
"Maximální spokojenost"
IVITERA a.s., Gabriela H.
HR marketing ( MARK14)
"Super! :-)"